Mrežni marketing

Mrežni marketing - pravi posao?
Je, to je pravi posao. Suradnik je u ugovornom odnosu s firmom koja se bavi mrežnim marketingom i njegovo djelovanje određeno je ugovorenim uvjetima tržišnog ponašanja, kao i relevantnim zakonskim propisima. Bez obzira što suradnik može veliki dio posla na mrežnom marketingu obavljati kod kuće, ni to ne znači da to nije ozbiljan i "pravi" posao. Dapače, suradnik koji tako pristupi mrežnom marketingu imati će i ozbiljnu i "pravu" zaradu.

MULITILEVEL MARKETING = Mrežni marketing

Da, to je isto. Danas se u svijetu jednakovrijedno koriste oba termina i oni označavaju isti oblik trgovinske djelatnosti. Ta se djelatnost odvija kroz uključivanje i rad mreže odnosno kroz više razina uključenih suradnika koji ostvaruju promet. Moglo bi se reći da je "mrežni marketing" termin koji se danas nešto zastupljenije upotrebljava za ono što se ranije pretežito nazivalo "multilevel marketing". Oba naziva odnose se, dakle, na potpuno istu poslovnu djelatnost. Bez obzira kažete li da se bavite mrežnim ili multilevel marketingom, to znači isto - vi ste uključeni u veliku mrežu odnosno višerazinsku strukturu suradnika. Vaš posao je potpuno legitiman, vi želite kroz daljnje uključivanje novih i novih razina (koljena, generacija) suradnika i kroz njihovo obučavanje, doprinijeti prometu proizvoda koje zastupate. 


Pogrešne predrasude!

O mrežnom marketingu često se priča, ali se zapravo malo zna. Oni koji se njime bave često se susreću s raznim predrasudama, zasnovanim na polovičnim i manjkavim saznanjima o ovoj relativno mladoj i dinamičnoj trgovinskoj djelatnosti.

Nevjerojatno je koliko je mrežni marketing danas već raširen kao oblik honorarne ili čak profesionalno obavljane djelatnosti, a koliko je među onima koji se mrežnim marketingom nisu bavili, pogrešnih tumačenja njegove prirode, kao i njegovih prednosti i nedostataka. Razloge tome treba vjerojatno tražiti u činjenici da je to prilično nova gospodarska djelatnost kao i tome što povremeno dolazi do zloupotreba i nezakonitih radnji koje podsjećaju na mrežni marketing, ali se zapravo od njega suštinski i te kako puno razlikuju.